måndag 16 maj 2011

TYSTNADEN

Jag ber om ursäkt, jag har inte glömt bloggen och inte heller bröllopet det är bara att det händer så otroligt mycket just nu. Kommer att berätta mer när allting lagt sig lite grann. Men det är bara bra saker så inget att oroa sig för!

Jag känner ett lugn inför bröllopet, trots att det faktiskt bara är 76 dagar kvar. Sista sakerna som jag har kvar att ordna är:

Hindersprövning - ska kolla på Skatteverketshemsida idag och beställa hem

Träffa prästen - bokar in nästa vecka

Bestämma sista musiken under vigseln

Göra klart Spotify Playlist - fästmannens jobb

Fixa alternativ till ris att kastas utanför kyrkan (eftersom det inte är bra för småfåglarna) - några tips som inte är rosblad?

Meddela slutgiltigt antal till både Krägga och bussbolaget

Köpa något att ha i håret - väldigt oklart vad det skulle vara just nu

Bestämma sista detaljerna med floristen - ska inte göras förrän om ett par veckor

Ordna med de här till min mamma och Mr Fox mamma

Och de här bröllopsgåvorna

Inte så himla mycket eller hur?! Fantastiskt, snart är jag Mr Foxs fru - tänk att livet kunde bli så bra?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar