onsdag 24 november 2010

ÄLSKADE VIGSELRING

Doyle & Doyle är en smyckesbutik i New York med ett otroligt utbud av både nytt och vintage. I princip allt de har är galet fint.

Nu råkar det också vara så att de har en webshop, herregud vad jag är inne där ofta och dreglar över vigselring. Jag är inte så förtjust i nya moderna ringar utan vill gärna ha något med lite mer personlighet och patina (utan att för den sakens skull vara slitet) och det utbudet har de verkligen där!

Sen faller det sig väl naturligt att jag dras till en amerikansk sidan, jag är en total sten-junkie, större desto bättre har visat sig vara mitt motto.. Man lär sig nya sidor av sig själv under den här processen!

Det här är min senaste kärlek, hur var det nu med dollarn - den var låg va?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar