måndag 22 november 2010

BRUDKLÄNNING

Iick.. Efter att i ett svagt ögonblick fått för mig att prova båda mina klänningar inser precis att jag kanske inte är super kär i någon av dem längre?

Åh, det här är så himla typiskt, bara för att jag hittade mina klänningar tidigt så har jag fått alldeles för mycket tid för att fundera och nu känns det inte helt rätt längre.. Så jobbigt att starta om hela processen igen och tänk om det bara är för att jag känner mig lite ful och osäker just nu som gör att det känns såhär? Eller är det att jag precis streamat varje avsnitt av "Say yes to the dress" (fråga inte ens..) som är anledningen?

Jag vet ju med all säkerhet att jag vill ha en vintage brudklänning.. Axelbandslöst, a-linje, eller paljetter,  broderi och pärlor är absolut inte min melodi, och de två klänningar jag har är verkligen fina men är de fina nog? Är de verkligen rätt?

What to do???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar