tisdag 15 mars 2011

CAKE TOPPER - DEL 2

Det kom frågor om cake toppern jag beställde häromdagen - vad kul att ni gillar dem lika mycket som jag!

Kanske inte så förvånande för att vara mig men den är i alla fall beställd från Etsy - mitt favvo ställe!

Butiken heter ReadyGo och ni hittar den här, allt skeppas från USA men frakten är inte speciellt farlig och nu när dollarn är så låg så kan man verkligen fynda! Man kan som vanligt betala med PayPal viket gör att man kan känns sig säker!


För den versionen jag beställde med banner och brudpar betalade jag cirka 200 kronor totalt, och då är det handmålad banner med våra namn och brud och brudgum med rätt färg på kläder, bukett och slöja som ingår. Man bestämmer storlek själv utifrån måtten på sin egna tårta.

Hoppas ni hittar något ni gillar ni med!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar